Autor |
Wiadomość |
bartosz
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro, 07.12.2005, 16:29 |
 |
Silnik-RABA MAN D2156HM6U 6-cylindrowy, rzędowy, czterotaktowy Diesel, z bezpośrednim wtryskiem promieniowym do przestrzeni spalania o kulistym kształcie usytuowanym w środku tłoka, o pojemności skokowej 10349cm3
Moc maksymalna-142kW przy 2100obr./min
Maksymalny moment obrotowy-697Nm przy 1300obr./min
Skrzynia biegów-Csepel ASH-75-2, 5-biegowa
Układ kierowniczy:Csepel 069-08. Przekładnia kulkowa, hydraulicznie scalona. Całkowita ilość obrotów kierownicy 5,75. Kąt obrotu wału kierownicy 90 stopni. Przełożenie układu kierowniczego 1:22,5.
hamulce- Hamulec zasadniczy dwuobwodowy, pneumatyczny, z komorą hamulcową i z odwadniaczem typu siccomat.W przyczepie działanie taworu hamulcowego.
Hamulec postojowy (awaryjny), podwójny sprężynowy siłownik działający na tylny most. W przyczepie działa przez zawór na oś przyczepy układu hamulcowego.
Wymiary-16500x2500x3160mm
Masa własna-11500 kg
Liczba miejsc- 35 siedzące, 120 stojących.
Prędkość maksymalna-66,5 km/h
(C)http://images.google.p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|